reklama

Kosmetyki Avon po raz pierwszy dostępne na sklepowej półce. Co na to klientki?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Rossmann

Kosmetyki Avon po raz pierwszy dostępne na sklepowej półce. Co na to klientki? - Zdjęcie główne

Kosmetyki Avon będą dostępne stacjonarnie wyłącznie w Rossmannie. | foto Rossmann

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości PabianiceJuż niebawem znane i lubiane kosmetyki, które do tej pory były dostępne jedynie w sprzedaży wysyłkowej, będą sprzedawane w drogeriach, również w Łodzi i regionie.
reklama

Kosmetyki Avon trafią na sklepowe półki. Tego jeszcze nie było

Od października kosmetyki Avon pojawią się na półkach w Rossmannie. 

- Będą dostępne w 500 wybranych sklepach oraz w drogerii internetowej. Klientki znajdą tam kultowe kosmetyki z trzech kategorii: pielęgnacja twarzy, makijaż i zapachy

- mówi Jakub Jankowski z działu marketingu firmy Rossmann.

Kosmetyki Avon trafią na sklepowe półki. Najpopularniejsze produkty

W Rossmannie dostępne będą najpopularniejsze produkty Avon. Ofertę stworzono z myślą o klientach, którzy jeszcze nie mieli okazji wypróbować kosmetyków tej marki. Znajdą się w niej produkty z trzech kategorii, żeby nowi konsumenci mogli przekonać się o ich wysokiej jakości. 

reklama

- Wśród nich będą m.in. serum Anew z Protinolem, szminka Hydramatic z nawilżającym środkiem z kwasem hialuronowym, kredki do oczu Glimmerstick, a także popularne zapachy, takie jak Far Away, Attraction czy Little Black Dress

- wymienia Jakub Jankowski.

Kosmetyki Avon trafią na sklepowe półki. Tylko w Rossmannie

Co roku Rossmann wprowadza na półki około 7 tys. nowości. Często są to produkty marek własnych lub dostępnych na wyłączność. Kosmetyki Avon będą dostępne stacjonarnie w Polsce tylko w Rossmannie.

reklama

Avon działa na światowym rynku od 137 lat, a od 33 lat w Polsce. Dotychczas kosmetyki tej marki były dostępne online oraz u konsultantek. Sprzedaż produktów w drogerii Rossmann jest realizacją strategii firmy. Doświadczenia z innych rynków zagranicznych pokazują, że przyczynia się to do wzrostu rozpoznawalności brandu oraz zwiększenia sprzedaży.

Czy klientki będą zadowolone z takiego rozwiązania? Czas pokaże.

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu tulodz.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama