reklama

Port Łódź : Nowość w centrum handlowym. To znana, długo obecna na rynku marka odzieżowa

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Google Street View

Port Łódź : Nowość w centrum handlowym. To znana, długo obecna na rynku marka odzieżowa - Zdjęcie główne

Więcej zmian Port szykuje w nowym roku | foto Google Street View

reklama
Udostępnij na:
Facebook
RegionNowości w Porcie Łódź. Jednym z najemców została znana marka odzieżowa, która powstała przeszło 30 lat w Niemczech.To ich drugi salon w mieście.
reklama

Jedno z największych centrów handlowych nie tylko w naszym mieście, ale w Polsce zaskakuje nowościami. Od niedawna działa tam kolejny sklep z ubraniami. To dobrze znana firma, obecna na rynku od 1989 roku. Chodzi o powstałą w Niemczech  na fali fascynacji kalifornijską kulturą, markę - Pitbull. 

Pitbull w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska, odpowiedzialna za kontakt z mediami, informuje, że sklep marki PittBull zajął lokal o powierzchni blisko 100 mkw. Jak wylicza, w  ofercie sklepu znajdują się odzieżowe kolekcje męskie, damskie oraz dziecięce i młodzieżowe, które łączą solidność wykonania z nowoczesnym designem.  - Klienci mogą znaleźć tu szeroki wybór kurtek, bluz, t-shirtów, spodni dresowych, butów, czapek i akcesoriów  zaprojektowanych z myślą o aktywnym stylu życia i codziennym użytkowaniu. Marka nieustannie udoskonala swoje projekty, dbając o funkcjonalność, wygodę i odporność materiałów - dodaje.

reklama

Marka początkowo inspirowana była stylem ulicy i hip-hopem, a obecnie, dzięki współpracy m.in. ze sportowcami, kojarzona jest również z odzieżą sportową. 

Jak się okazuje, to nie koniec zmian. Więcej nowości czeka klientów już w nowym roku. Do Portu Łódź dołączą kolejni najemcy. Jak już informowaliśmy w centrum handlowym, swój pierwszy sklep w Łodzi otworzy m.in. Worldbox – multibrandowy sklep oferujący odzież i obuwie w stylu casualowo-sportowym. Zajmie on powierzchnie blisko 800 mkw. 

Monika Urbaniak-Kwapiszewska, Customer Experience Specialist w Porcie Łódź, informuje, że rozwój oferty to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów.  - Cieszymy się, że zaufanie do naszego centrum wyrażają zarówno nowi partnerzy, jak i marki, które są z nami od lat i decydują się na powiększenie swoich salonów. To najlepsze potwierdzenie atrakcyjności Portu Łódź jako miejsca zakupów i spotkań – dodaje. 

reklama

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu tulodz.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo