Na najniższym poziomie Nowej Sukcesji powstanie strefa dla dzieci, młodzieży i całych rodzin, która zajmie 22 tys. m kw. i ma oferować m.in. plac zabaw z grami interaktywnymi, zainscenizowany sklep, szpital i remizę strażacką, w których dzieciaki będą mogły wcielać się w różne role, pokoje urodzinowe, park trampolin, a także ściankę wspinaczkową.
Laserowy paintball, automaty do gier i tor gokartowy
Dla nastolatków przewidziano salę do laserowego paintballa oraz strefę z automatami do gier elektronicznych, a także tor gokartowy, który ma dostarczać nie tylko zabawy, lecz służyć też edukacji na temat zachowania na drodze i zasad ruchu drogowego. Powstać ma również sztuczne lodowisko do gry w curling oraz pole do minigolfa. Wraz z wciąż działającym w gmachu po Sukcesji kinem Helios, kręgielnią i klubem fitness stworzy jedno z największych centrów rozrywki w Europie.
Działa już pierwsza restauracja
W Nowej Sukcesji działa już włoska restauracja Gia Pasta Bar. Lokal zajmie pomieszczenia po restauracji Vapiano, z osobnym wejściem od strony al. Politechniki.
- To włoska restauracja z szerokim wyborem dań, począwszy od klasycznych makaronów z oryginalnymi włoskimi składnikami, przez aromatyczne pizze po klasyczne włoskie koktajle. Lokal stworzyliśmy z myślą o młodych ludziach, chcąc urządzić im przyjazną przestrzeń do spotkań w kameralnym czy też szerszym gronie i wspólnego spędzania czasu
- informuje Joanna Bekdas-Bruzda z Amoush Investment Group.
W Nowej Sukcesji powstanie jedna z największych Biedronek w Polsce. Dyskont spożywczy zajmie prawie 1,8 tys. m kw i ma być największym sklepem tej sieci w całym województwie łódzkim.
100 sklepów na dwóch poziomach
Na dwóch poziomach handlowych ma być około 100 sklepów oraz punktów usługowych, a także strefa gastronomiczna z przestronnym food-courtem. Wszystko w odnowionych aranżacjach. Podpisano już umowy na ok. 45 proc. powierzchni handlowo-usługowych, a dalsze rozmowy trwają. Wiadomo, że w Nowej Sukcesji obecne będą m.in. takie marki jak Media Expert, Rossman, Action, Tedi, McDonald's, KFC i Starbucks.
Centrum działało przez pięć lat
Centrum handlowe Sukcesja otwarto w 2015 roku, a zamknięto latem 2020 roku po ogłoszeniu upadłości właściciela, zadłużonej firmy Fabryka Biznesu. Zarząd nad Sukcesją przejął syndyk, który podjął decyzję o sprzedaży budynku w celu pokrycia wierzytelności upadłej spółki. Doszło do tego dopiero na szóstym przetargu, po znacznym obniżeniu ceny wynoszącej początkowo 126 mln zł.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.